• English
  • Čeština

Poslední komentáře

Fórum

O projektu

Vítejte na stránkách MMO El Somni Quas!

El Somni Quas je nová fantasy indie MMO, momentálně ve stavu vývoje, s ambicí oživit klasický herní žánr v moderním grafickém kabátku s přívětivým uživatelským rozhraním. Herní systém a ekonomický model je založen na osvědčemém systému úspěšného shardu Endor a opírá se o více jak 10 let zkušeností s jeho stabilním provozem.

00000

Zahraniční hráč shardu Endor: „I like the ruleset here a lot, its by far the best ruleset I’ve played on any shard“

V čem je ESQ odlišné:

  • Žádná inflace herních hodnot. Také nesnášíte, když investujete stovky hodin do získání nějaké výhody a s novým datadiskem je to skoro zadarmo? Nemáte rádi, když neustále roste síla artefaktů a ty starší jsou za chvíli bezcenné? Tak toto se v ESQ nestane, naším cílem je udržování hodnot.  Samozřejmě hra postupem času poroste, ale směrem do rozsahu a pestrosti, nekoliv zvyšovaním síly.
  • Hra je založena na vašich dovednostech. Obzvláště pak PvP. Musíte se naučit jak uhýbat, mířit, přemýšlet nad tím, jaké kouzlo a kdy použijete.  Postavu si i nadále trénujete, ale vliv jejího levelu není tak velký, jak je dnes zvykem. Nebudete imunní vůčí hráčům a obludám o pár levelů níže.
  • Old school PvE. Žádné lineární dungeony, ale bludiště plná tajných tlačítek a pastí. Obtížnost škálovaná více přes AI než posilováním oblud. Pochopitelně můžete zranit vaši partu špatně cíleným kouzlem.
  • Vybalancované PvP/PvE/crafting. Na základě dlouholetých zkušeností víme, že jedno bez druhého nemůže dlouhodobě fungovat.
  • Full loot. Pokud zemřete, můžete příjít o vše, co máte s sebou. Nepodporujete PK a nenoste mithril tam, kde stačí železo. A ano, PK, kromě měststké guard zony nejste nikde v bezpečí. Bojíte se? Měli byste.
  • Ekonomika založena na craftingu.  U vendorů koupíte jen základní výbavu. Hlavním zdrojem je crafting.
  • Housing. Můžete si pronajmout nebo koupit dům a postupně si ho vybavovat. A skladovat tam své zlato.
  • Boj se zbraněmi na větší vzdálenost probíhá z vlastního pohledu hráče, při použití zbraní na krátkou vzdálenost může hrác využít pohledu třetí osoby, stejně jako mimo boj. Můžete se připlížit k těm, kteří nebudou opatrní.
  • Rozhodně ne epické. Žádné obří meče a gigantické boty, žádné disco světelné efekty, zásahy za 10 miliard HP, dokonce ani růžový koně. Grafický styl je realistický, tak jak jen pro fantasy MMO může být.

Jsme tým z Prahy, na hře pracujeme už 6 let a velká část je už hotová. Narozdíl od jiných indie projektů nepoužíváme Unity3D, ale profesionální Unigine (někteří možná znají Valley benchmark).

Vždy uvítáme posily do našeho týmu. Pokud jste trpěliví, samostatní a zapálení pro věc, tak možná právě vás hledáme.

Pokud jsme vás zaujali, napište na info zavináč esqgame.com.

Jaké dovednosti hledáme:

  • Level designer: žádné předchozí dovednosti nejsou potřeba, ale je nutné estetické cítění a fantazie.
  • Scripter: strana klienta. Scriptovací jazyk Unigine, práce s GUI.
  • 2d grafik: GUI, web, textury.
  • 3d grafik/animátor: 3DS MAX, Maya, Blender.
  • Vývojář C++:  práce na straně serveru i klienta.
  • Vývojář PHP, html koder: práce na webu a administračních nástrojích serveru.

Nabídnout můžeme momentálně pouze mnoho probdělých nocí, spoustu nových věcí k naučení a pocit z dobře vykonané práce.