esqgame.com https://esqgame.com/forum/ |
|
Dungy https://esqgame.com/forum/herni-temata-f9/dungy-t232.html |
Page 1 of 2 |
Author: | Noah [ Wed Mar 04, 2015 7:50 ] |
Post subject: | Dungy |
Plánujete mít dungy řešeny instancema, což zkomplikuje nabíhání na expící party nebo ala UO jednokusové, což bude náročné na stavaře? |
Author: | Xan [ Wed Mar 04, 2015 8:43 ] |
Post subject: | Re: Dungy |
Vzhledem k nastinum tipuji a i doufam, ze jako uo. Samozrejme dung bez pk je asi vetsi lahoda, lidi tam jdou za pvm a ne pvp, ale asi by mi to chybelo. Jen bych byl rad, aby to pro ty pk bylo narocnejsi, nez ze zabijou 2 npc, a kolem 50 probehnou rovnou na partu. Zas v tomhle mi to nabihani prijde dost pro pk. |
Author: | Noah [ Wed Mar 04, 2015 9:05 ] |
Post subject: | Re: Dungy |
Vzhledem k tomu, že se ESQ plánuje na mnohem větší populaci, tak bez instancí nebude hra v dungeonech příliš reálná. Leda mít dungy jako openspace typu stok nebo WOW spawnu. |
Author: | Honya [ Wed Mar 04, 2015 11:00 ] |
Post subject: | Re: Dungy |
Instance nejsou problem na nabihani, jedine pokud chces cilene na nekoho. |
Author: | Demostenes [ Wed Mar 04, 2015 11:04 ] |
Post subject: | Re: Dungy |
Tohle neni jednoduche odpovedet. Preferujeme neinstancovane dungy (a housing), na druhou stranu pokud hraje hodne hracu je to nutnost. Jinymi slovy pokud bude hrat hodne lidi, vzniknou i dungy/domy("ubytovny") instancovane, na druhou stranu urcite zustanou i neinstancovane. Nabihani instancovani nebrani. |
Author: | uhlyk [ Wed Mar 04, 2015 17:47 ] |
Post subject: | Re: Dungy |
to ako dojdem k dungu a budem si moct vybrat na ktoru instanci nabehnem ? to je PK raj |
Author: | Saura Delgurth [ Wed Mar 04, 2015 18:17 ] |
Post subject: | Re: Dungy |
Každopádně bych poprosil, aby žádní štubeři nebo nějaká hlídací havěť před dungem nemohla čekovat.. To nejvíc kazí tu hru a atmosféru hardcore serveru... Děkuji. |
Author: | Lightbringer [ Wed Mar 04, 2015 18:21 ] |
Post subject: | Re: Dungy |
coz se bude delat velmi spatne bych rekl... jestli bude mit esq ten brutalni dohled tak nevim jak zabranis tomu aby nekdo afkoval uplne nekde jinde s tim ze na to misto stale vidi |
Author: | Saura Delgurth [ Wed Mar 04, 2015 18:26 ] |
Post subject: | Re: Dungy |
Tak, kdybychom vzali např: Abyss z E1 nebo i jiné dungy.. Tak je celkem jednoduché hidnout a čekovat pohyb, aktivitu před dungem.. BTW: i kdyby to mělo znamenat smrt.. |
Author: | Xan [ Wed Mar 04, 2015 18:45 ] |
Post subject: | Re: Dungy |
Tak tezko teoreticky pohlidas, pri velky aktivite, do jaky instance ty pk skocej. A kdyz ne stuber, tak at pk nemuze behem par minut obkopat xy dungu a na prvni pohled zjistit, ze tam je parta a pak jeste snaz k ni dobehnout, jak uz jsem psal jinde, at ty pk taky vydaj naky usili |
Author: | Meneith [ Thu Mar 05, 2015 11:05 ] |
Post subject: | Re: Dungy |
Osobně bych byl pro, aby se nedalo portovat, nebo aspoň ne tak, jako je tomu v ultimě. Tím by se vyřešil problém stuberi/nabíhání do dungů... Navíc když někde probíhá souboj, tak se mi taky nezdá moc fajn, že během minuty jsou na místě posily. |
Author: | Xan [ Thu Mar 05, 2015 12:04 ] |
Post subject: | Re: Dungy |
Vsude behat zu fuss pripadne naky waipointy ala diablo 2 nebo wow flight masteri, to neni podle me idealni stav |
Author: | Meneith [ Thu Mar 05, 2015 14:32 ] |
Post subject: | Re: Dungy |
Author: | zrnecx [ Thu Mar 05, 2015 17:12 ] |
Post subject: | Re: Dungy |
Jako jestli nebudou runebooky tak to ani nebudu stahovat... |
Author: | Xan [ Thu Mar 05, 2015 19:14 ] |
Post subject: | Re: Dungy |
Mít RB se svejma runebookama na svoje místa je prostě specifický a supr, jen samozřejmě to "obkopání" xy dungů a dolů během chvilky není ideál |
Author: | Meneith [ Thu Mar 05, 2015 22:16 ] |
Post subject: | Re: Dungy |
Author: | Valkyrja [ Fri Mar 06, 2015 8:41 ] |
Post subject: | Re: Dungy |
Štubování je jedna z věcí, která ohromnou mírou přispěla k tomu špatnému, co teď na Endoru máme. Je asi zbytečné, se handrkovat o tom kdo a proč s tím začal.. A také je dost nereálné, aby bylo nějaké GM v roli policajta, který bude "štubovat štubery". Tenhle problém je potřeba vyřešit SYSTÉMOVĚ. |
Author: | Legx [ Fri Mar 06, 2015 9:44 ] |
Post subject: | Re: Dungy |
štubing tzn postavička se zakempí poblíž dungeonu a hráč ho hlídá jak permanentním sledováním monitoru tak pomoci journalu(v případě dualu). Co omezit dohled postaviček v hidu(v tomto případě štubera) na pár jednotek vzdálenosti(m) a přidat tomu více cest do dungu. Postava v hidu přece nemusí vidět na plnou vzálenost postavy nehidnuté. Hid je už tak výhodou btw.: Dát hidu nějaký timer aby se postava nehodila do hidu a zůstala v něm, pokud by nejevila aktivitu. Tím přinutit hráče aby byl opravdu u Pc a něco dělal.(to však nevyřeší "unikátní dlouhý dohled" postavy, který chystáte pro vzálené štubování vchodu) |
Author: | Valkyrja [ Fri Mar 06, 2015 10:11 ] |
Post subject: | Re: Dungy |
Z Daugas banky se budu dívat, jestli náhodou někdo nenabíhá do Andělů? Humorná představa. |
Author: | Legx [ Fri Mar 06, 2015 10:18 ] |
Post subject: | Re: Dungy |
Author: | Demostenes [ Fri Mar 06, 2015 10:33 ] |
Post subject: | Re: Dungy |
Author: | Demostenes [ Fri Mar 06, 2015 10:35 ] |
Post subject: | Re: Dungy |
Author: | aargh [ Fri Mar 06, 2015 15:17 ] |
Post subject: | Re: Dungy |
Author: | uhlyk [ Fri Mar 06, 2015 16:01 ] |
Post subject: | Re: Dungy |
nie je problem ked normalny char stubuje dung. problem je ked duch/char s lvl 3 stubuje dung... prvy je proste hliadka, ktoru zabijes a mas exp/loot. je tam risk/reward. druhy sposob je iba reward bez risku. duch sa da vyriesit ez. duch proste nevidi hracov/npc v okruhu vstupu do dungu/v dungu. ako systemovo riesit low lvl chary pred dungom ma nenapada. |
Author: | Juniorek [ Fri Mar 06, 2015 19:06 ] |
Post subject: | Re: Dungy |
bude se do dungu chodit přes příkaz, že to partu automatický naháže na začátek/otevře gatu aby mohli prvně warové.. před dungem si pak může stát kdo chce a v dungu 3lvl char bude víc než jasnej |
Page 1 of 2 | All times are UTC + 1 hour |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ Design by GameSiteTemplates |