esqgame.com https://esqgame.com/forum/ |
|
Napady - brainstorming https://esqgame.com/forum/herni-temata-f9/napady-brainstorming-t240.html |
Page 1 of 3 |
Author: | Demostenes [ Tue Mar 10, 2015 17:31 ] |
Post subject: | Napady - brainstorming |
Pokud máte nějaký nápad jak vylepšit systém E1, případně co by ESQ mělo mít, tak se můžete rozepsat zde. |
Author: | Berfiriel [ Tue Mar 10, 2015 17:40 ] |
Post subject: | Re: Napady - brainstorming |
Author: | 4154 [ Tue Mar 10, 2015 17:43 ] |
Post subject: | Re: Napady - brainstorming |
Více rituálů! Dáme hlavy dohromady a vymyslíme něco úžasnýho. |
Author: | Never [ Wed Mar 11, 2015 9:09 ] |
Post subject: | Re: Napady - brainstorming |
E1.....zmena ceny odepisovani killu podle levelu. Protoze kdo hraje modraka level rekneme trena 40 tak uz ma dost na to, aby si odepsal kill na svuj level. Zamezilo by se tim zabijeni modraku modrakem s tagem criminal za ucelem okradeni o itemy v dunegeonech pri nabehu. Protoze jak jiste vime tak high levely toho doslova zneuzivaji Nechaji si pripsat kill a pak si ho odkoupi. Popripade zakaz nabehu pk + modraci na modraky v dungu. Pk by melo kosit modraky a ne s nimi nabehnout na modraky.Pokud bude odepisovani killu i v ESQ tak by to mohlo platit stejne. |
Author: | Legx [ Wed Mar 11, 2015 11:05 ] |
Post subject: | Re: Napady - brainstorming |
zajimalo by mě, jak budou probíhat TWčka. Jestli tu bude více jak 600+ (čistě teoreticky) a například 20 guild... mohla by nastat pro defendry ošemetná situace v podobě vyhlášení více útoku v daný čas na více měst. Jinak k tématu, Twčka o cechy pro veterány |
Author: | Reiko [ Wed Mar 11, 2015 16:25 ] |
Post subject: | Re: Napady - brainstorming |
Na E1 se ukazalo, ze casem se do GM teamu dostavaji lide, kteri nejsou v GM teamu ciste kvuli idealum, ale ktere laka moc a nekteri se ji nakonec nedokazi ubranit a zneuziji ji, jak se na E1 ukazalo a to v ne jednom pripade. Proto si myslim, ze novy system by mel umet automaticky kontrolovat i GM, napriklad pres kontrolu pouzivani in game prikazu pro vytvareni penez/expu/stonu atd. Napriklad logovat kazde vytvoreni penez ve hre, pridani exp nebo ressovani hrace. A stejne tak i vytvareni predmetu, ktere jsou schopny pridavat exp/penize. A chtit po GM vysvetleni proc byly vytvoreny tyto penize, oziven hrac, pridan exp/money stone, napriklad pres vyskakovaci in game gump atd. To by pak bylo odeslano adminum, aby byl prehled, kteri GM do systemu vnasi gp, kolik, jak pravidelne a komu atd... Za standartni situace, totiz GM nikdy nema duvod proc vytvaret penize, exp/money stony/itemy nebo nekoho ressovat atd. (ano questy nepocitam) Pokud treba GM vytvori klikaci svitek na exp/penize/itemy nebo ressuje hrace a oduvodni to questem, o kterem admin vi, ze zadny takovy q neprobiha ani neni zadny takovy quest schvalen, tak se jedna o jasny support. |
Author: | Reiko [ Wed Mar 11, 2015 17:04 ] |
Post subject: | Re: Napady - brainstorming |
1. Urcite zaridit, aby se dalo bojovat i z kone a litacich zvirat. To by ukazalo vztyceny prostrednicek vsem WoWkum a jejich klonum. 2. Zavest do hry i urcity prvek strategicko/budovatelske strategie pro nejlepsi hrace. Mit nejaky system spravy panstvi opirajici se o dobite mesto/hrad. Vybirani dani, nutnost platit guardum v mestskych zonach zold ze sveho, hlidat aby obycejni dobrodruzi kteri jsou registrovani(kteri jsou poddani) v "cizim" panstvi nezabijeli nestvurky na tvem panstvi od kterych muzes zase vybirat penize ty za ochranu. atd). 3. Bitvy armad pri boji o panstvi, mesta nebo hrady. Mit moznost najmout treba pluk streleckych NPC pro dobijeni hradu nebo naopak jeho ochraneni. 4. Mit moznost po vzoru LA2 vychovat sveho peta(idealne draka) od vajicka az po obrovsky monstrum. 5. Urcite si dat hodne zalezet na bydleni, ktere silne posiluje iluzi ze hrac je skutecne soucasti sveta a ze v nem ma sve misto. Napriklad moznost in game stavet nebo prestavovat na svem pozemku barak. Hodne dekoraci, menit barvicky tapet atd.. Animace pro spani, jezeni postavy atd.. 6. Mit ve hre hodne krve, litajicich strev, utrzenych oci a useknutych hlav je zakladem kvalitniho zazitku z dobryho killu, formou nejake fatality treba kdyz je zaverecna dmg neobycejne mocna. |
Author: | Tomak [ Fri Mar 13, 2015 3:17 ] |
Post subject: | Re: Napady - brainstorming |
Ocenil bych, kdyby byla hra zpocatku slozitejsi a postupne se zjednodusovala (treba za rok). Tim myslim, kdyz zacinal Endor, nebyly high lvl spawny, proste nebyly treba. Spawnu v prirode bylo tak akorat (aby to obehli i PK). Casem se pridavaly tezsi a tezsi dungeony, jak rostly levely postav. Stejne tak se pridavalo mnozstvi spawnu, kdy PK uz mely take vysoke levely a moc drancovali newbiky. Idalni by bylo, aby v prvnim mesici hraci nemohli prekonat lvl 15(a nebo s obtizemi), protoze nebudou NPC vysokych levelu. Dalsi paradni moznost je nastavit maxlvl a treba kazde 3 mesice jej zvysovat (tento stav byl idealni na WAKFU, casual hraci meli moznost dohnat maxlvl nolifu, ackoliv teda nolifove pak meli mnohem vetsi mamon atd...). Urcite bych nastavil nejaky strop statu pro PvP a zbytek (v porovnani s Endorem nad lvl 30) procentuelne zvysovat silu postavy v PvM). Urcite z pocatku ESQ zavest opet Appre ligu. Rozhodne bych casterum pridal moznost nejakeho AOE dmg kolem sebe nizkeho kruhu.. Byt zavisly ciste na ranged hitu nemusi byt vzdy idealni. |
Author: | uhlyk [ Fri Mar 13, 2015 16:25 ] |
Post subject: | Re: Napady - brainstorming |
zamerat sa na vertical progres po urcitom lvli a nie na horizontal progres uplne zabudnut na PVE co ma endor a zacat od znovu. system kde 2-3 ludia z 10tich robia vacsinu prace a ostatny 7mi iba afk sekaju nie je zrovna bomba v modernom svete ak planujete prebrat system wara, kde ma vseho vsudy 3 ability(vie seknut, hodit bolu a berk zapnut frenzy), tak si tiez neviem predstavit ako ohurite hracov... |
Author: | Honya [ Fri Mar 13, 2015 17:10 ] |
Post subject: | Re: Napady - brainstorming |
uhlik: war bude mit nekolik typu utoku, jenz se hlavne budou lisit jakym smerem bude vedena zbran a tim padem co vse zasahne. Samozrejme ability, jenz nebylo rozumne udelat na Ultime, ale obohaty hru se muzou objevit. |
Author: | Xan [ Fri Mar 13, 2015 23:27 ] |
Post subject: | Re: Napady - brainstorming |
Mno na wary jsem zvedav:) Plate warum bych dal moznost vyuzit i stit aktivneji nez na passivni blok. Priklad: Merc - interrupt ponechat, mohl by prerusit i jiny cinnosti nez jenom spell - uder stitem - para - halapartna - zbran s dosahem, aby mela dmg nejen do npc/hracu vyhradne na koni Paladin - naky ty aury, to je jasny:) bohuzel krom par vyjimek nelze ani na E1 otestovat nove aury, protoze neni, kdo by je pustil vsem:), ale klasika jako resisty, aoe dmg, aoe buff party, aoe debuff enemy. Ale asi bych to provedl formou pomaleho postupneho sani many pri aktivni aure ale s moznosti ji kdykoliv vypnout/zapnout - Zeal - nekolik rychlych uderu za sebou - mirror shield - odrazeni kouzel ponechat(nebo alespon pridat i vraceni dcp:)), zavisi na novem systemu kouzel - moznost kombinace kopi+stitu Merc/Pal - aktivni blok stitem, jakoze clovek ovlivni kdy pozvedne stit,... - odhozeni nepritele - nejake to zduchnuti zbrani/stitem k ziskani prostoru/casu Berk - bohuzel tady krom frezny a zbesileho machani sekyrkou me moc nenapada:D Merc/pal/berk - naky charge, rozbehnuti se s narazem a uderem s bonus dmg.... Obecně - jed zavést jako bonus a né stěžejní věc pro zabití npc i hráčů ! |
Author: | Tomak [ Sun Mar 15, 2015 1:14 ] |
Post subject: | Re: Napady - brainstorming |
Velice bych na Endoru uvital rozdeleni do frakci pro boje (viz Gurdokova armada vs Medejsky kral vs...). Koncept byl naprosto paradni, bohuzel se to neujalo. |
Author: | Never [ Mon Mar 16, 2015 7:59 ] |
Post subject: | Re: Napady - brainstorming |
Author: | Darkmoon [ Thu Mar 19, 2015 17:36 ] |
Post subject: | Re: Napady - brainstorming |
Pokud bude hra o skillu wara, tak by mohla být i o skillu mága jako např. kouzlení pomocí odříkávání zaklínadla přes mikrofon a následný check s nějakým patternem. Případně napsání zaklínadla pomocí klávesnice.. Jak bude řešen pohyb? Bude se chodit jen dopředu nebo i do boku a dozadu? Pokud bude možný pohyb všemi směry, tak bude nějak omezena rychlost pohybu do boku a dozadu? Zajímalo by mě, jak by potom mohl kouzelník utíkat a za sebe kouzlit, kdyby musel na nepřítele vidět. Jak bude řešeno cestování po mapě? Budou existovat runebooky a člověk si bude moci dělat mark na všech dostupných místech podobně jako na E1 nebo plánujete v této věci revizi, aby jste nahnali lidi do mapy a omezili lehké obportovávání spawnů/dungů? Každopádně vám fandím. Nevím, zda si na E2 někdy najdu cestu, ale přeji Vám hodně zdaru.. |
Author: | Xan [ Thu Mar 19, 2015 20:18 ] |
Post subject: | Re: Napady - brainstorming |
Jo to me napadlo ohledne mapy. U uo je luxuus uoam, kam si clovek poznaci, co chce. Takjak bude resena navigacni mapa a zda bude moznost nejakych markeru atd. Plus dotaz vyse - RB a mark a recall temer kamkoliv nebo jinak? |
Author: | aargh [ Thu Mar 19, 2015 21:40 ] |
Post subject: | Re: Napady - brainstorming |
Author: | Honya [ Thu Mar 19, 2015 21:42 ] |
Post subject: | Re: Napady - brainstorming |
Xan: neboj, na moznost vlastnich marku v mape pamatujem . |
Author: | Xan [ Fri Mar 20, 2015 10:02 ] |
Post subject: | Re: Napady - brainstorming |
Možnost dvou jednoručních zbraní najednou bude? alespoň u některých charakterů, případně, zda se bude dodržovat rozvržení typů zbraní pro charaktery jako E1, tzn rogue blades, merc mace, berk axes, pal sword,.... |
Author: | Demostenes [ Fri Mar 20, 2015 11:29 ] |
Post subject: | Re: Napady - brainstorming |
Author: | Demostenes [ Fri Mar 20, 2015 11:31 ] |
Post subject: | Re: Napady - brainstorming |
Author: | Reiko [ Sun Mar 22, 2015 9:39 ] |
Post subject: | Re: Napady - brainstorming |
Bude moznost pohybu postavy tak rozsahla jako napriklad v assasin creed? Splhani po zebriku, houpani se na lane nebo ruzné Backstab-skoky na jineho hrace ze strechy domu? Existuje moznost plazit se po brise? A co trava a kere, ohybaji se, kdyz jimi clovek prochazi? |
Author: | Xan [ Mon Mar 23, 2015 8:57 ] |
Post subject: | Re: Napady - brainstorming |
Todle mi uz prijde trochu moc:-D ale klidne bych si s warem taky nekam vylezl a pak na nekoho skocil s obourucakem a roztal ho vedvi:-D |
Author: | Creator [ Mon Mar 23, 2015 13:44 ] |
Post subject: | Re: Napady - brainstorming |
Tracking Předpokládám, že Rangerovi zůstane. Aby jsme se nemuseli hodit za šipkou, nebo nějakým markem, co to udělat třeba takoto po vystopování nějakého objektu: Lehce neonově podbarvené stopy koně,lamy,ostricha a buh ví čeho Lehce neonově podbarvené stopy koně,lamy,ostricha a buh ví čeho,ale této barvy. Značilo by to, že nesl nějakou zátež (hráče) a tudíž jsou hlubší. To same pro PK zabijáka Pro srku, medvěda a tak dále mužete použít další barvy, stopy atd. Myslím si, že budete muset nějakým způsobem zpracovávat data o pohybu pro minimapu, aspon bodově, ne realtime. Vzít tyto body, vloži je to do světa a lehce spojit mírnou parabolou, aby to nějak vypadalo a nebylo to jenom spojnicové cikcak. Co myslíte ? Není to programátorova noční můra? Šlo by to vůbec ? |
Author: | pytia [ Mon Mar 23, 2015 21:48 ] |
Post subject: | Re: Napady - brainstorming |
Jako sólo hráč, aktivní většinou když už se doma spí, mám občas problém potkat se s crafty přes den s výměnou zboží za peníze. Co takhle něco jako poštovní služba -obdoba dobírky. Na vývěsce domluvím bussiness, výrobce by to pak mohl rovnou šoupnul do nějaké v úvozovkách schránky (obdoba banky) a poukázal by to na jméno postavy. Za mě by stačilo zakázku na určitém místě převzít, box shrábne prachy a je to. Celé to může při nejhorším ukončovat nějaký timeout, po kterém se trade vystornuje a věci se vrátí výrobci. Nevidím v tom žádné riziko navíc pro dodavatele, vyrobit to musí i dnes, ještě před výměnou a tak pokud se nakonec obchod neuskuteční zůstanou mu věci. Nemyslím že by věci "létali" k zákazníkovi. Vše by bylo přes nějakou úschovnu na konkrétním místě. Navíc by z toho mohl třeba i být nový dekor pro dobré crafty - schránka u domu. No a když se to vyvine tak, že dodavatel si určí přirážku za to že to nějak uloží, pro ekonomiku jen dobře. Takový můj návrh no ale moc času nemám, takže jen kvůli mě to nedělejte :pp |
Author: | Never [ Tue Mar 24, 2015 0:01 ] |
Post subject: | Re: Napady - brainstorming |
Page 1 of 3 | All times are UTC + 1 hour |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ Design by GameSiteTemplates |